sobota, 2 grudnia 2017

Gwiazdki -edycja limitowana

Cześć! Już grudzień i do świąt coraz bliżej więc trzeba już pomyśleć o świątecznych dekoracjach.
U mnie w tym roku będzie gwiazdkowo. Uszyłam gwiazdki ze sztywnego lnianego materiału. Wypchałam je lekko watą aby nadać im kształtu.Na przód gwiazdki dodałam ozdoby,które przykleiłam klejem.Po wyschnięciu gwiazdki pochlapałam białą farbą akrylową z firmy DecoArt, dodałam gdzie gdzieniegdzie Glistening Snow-tex. I tak oto się prezentują gwiazdki.
Użyłam materiały z Decoratorium



Gwiazdki zgłaszam na wyzwanie na blogu Zielone Koty

http://sklepzielonekoty.blogspot.com/2017/11/wyzwanie-pod-choinka.html

***
Moc grudniowych pozdrowień!

82 komentarze:

  1. Cudne!!! Piękna świąteczno-zimowa ozdoba dla każdego romantyka :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalne! Piękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! I to świetny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne, wyglądają pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Łooo! Ale rewelacyjne ozdoby! Świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne, taka edycja to tylko limitowana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są przepiękne i bardzo klimatyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne... jak zawsze 😄 Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, pięknie ozdobione gwiazdki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowo i efektownie. Piękna dekoracja powstała. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są. :) Na dodatek z moimi ulubionymi ptaszorkami. :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne dekoracje.Urocze dodatki, w bardzo delikatnych kolorkach na pewno wspaniale uświetnią świąteczny wystrój domu- pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne gwiazdeczki! Przepięknie je ozdobiłaś. Bardzo podoba mi się ich naturalność. Wspaniałe dekoracje świąteczne :)
    Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosiu gwiazdki są cudowne! Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały pomysł i wykonanie! Powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ są urocze te gwiazdeczki - uwielbiam taki klimacik - trochę eco, trochę surowo a jednak ciepło i przytulnie. Cudeńka :-) Gosiu, życzę powodzenia w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow,cudowne ozdoby! W każdym sklepie wnetrzarskim zbilabys na nich majątek!:) pomysl super i wykonanie - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. I love your stars, Gosia! So beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycasz Gosiu !!! Gwiazdeczki są przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ piękne dekorację :) chyba i ja muszę już pomyśleć o moich dekoracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudne te Twoje gwiazdy Gosiu 😍 pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealne gwiazdki. Cudowne w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo klimatyczne gwiadki! Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gwiazdki nietypowe i przecudowne - oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu, one są po prostu przepiękne!! Uwielbiam!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne te gwiazdeczki !
    Dziękujemy za udział w konkursie DT Zielone Koty

    OdpowiedzUsuń